בן 20 במצב קשה לאחר שטבע בנתניה; ישראלי טבע למוות בסיני

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן 20 במצב קשה לאחר שטבע בנתניה; ישראלי טבע למוות בסיני

צעיר בן 20 טבע בחוף נתניה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, במהלכו חזר לו הדופק ופינו אותו לבית החולים מורדם ומונשם

צילום: Anat Hermony/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעיר כבן 20 פונה הערב (שני) לבית החולים לניאדו במצב קשה אך יציב, לאחר שטבע בחוף הים בנתניה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, במהלכו חזר לו הדופק ופינו אותו לבית החולים מורדם ומונשם.

הפאראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' וזאב שמילוביץ, סיפרו: "ראינו על החוף סמוך לקו המים צעיר כבן 19 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק לאחר שנמשה מהים ע"י אנשים שהיו במקום, הענקנו לו טיפול רפואי נלחם על חייו וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד שליבו חזר לפעום ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצב קשה ויציב".

בבית החולים מסרו כי הצעיר עובר כעת סדרת טיפולים מצילי חיים בחדר ההלם.

בתוך כך, הערב (שני) דווח כי ישראלי בן 57 טבע למוות בסיני. ממשרד החוץ נמסר כי המחלקה לישראלים בחו״לעושה מאמצים להעביר את ארונו של המנוח בהקדם לישראל.

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: "מדובר בישראלי בן 57 שטבע בחוף באיזור טאבה לעיני בת זוגו ושני ילדיו הקטנים (בני 6-8). כוחות רפואה מקומיים שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות ופינו אותו לביה״ח מקומי שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בשלב זה בני המשפחה נמצאים יחד עם המנוח בביה״ח סמוך לגבול טאבה יחד עם נציג זק״א שמלווה את המשפחה".



0 תגובות